START CENNIK OPIEKUNOWIE GALERIA WSPOMNIENIA FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY OGŁOSZENIA
LINKI
KONTAKT



Regulamin i cennik
Hotelu dla Psów SZERETON



§ 1. Postanowienia ogólne

Hotel dla Psów SZERETON jest własnością firmy SZERETON Beata Paszek
z siedzibą w Łące przy ul. Jeziornej 30,
NIP 6381575774.

§ 2. Definicje

Ilekroć w niniejszym regulaminie użyte zostaną niżej wymienione sformułowania należy przez nie rozumieć:

Powierzający – osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia, posiadająca pełną zdolność do czynności cywilno – prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, będąca opiekunem prawnym zwierzęcia bądź przez niego upoważniona na piśmie, która korzysta z usług Hotelu.

Hotel – miejsce tymczasowego pobytu, w którym zwierzęta mają zapewnioną opiekę pod nazwą Hotel dla psów SZERETON. Opieka może zostać powierzona osobom trzecim.

§ 3. Usługi oferowane przez Hotel

Pobyt zwierzęcia w dobrych warunkach zarówno w sezonach letnich jak i zimowych. Dołożenie wszelkich starań, by sprawowana opieka nad zwierzęciem była wolna od form przymusu, zgodna z najnowszą wiedzą o potrzebach gatunku oraz dostosowana indywidualnie do zaleceń Powierzającego podanych w Formularzu Zgłoszeniowym Zwierzęcia.

Dbanie o stan fizyczny i psychiczny powierzonego zwierzęcia, a w razie konieczności – otoczenia go opieką weterynaryjną, powiadamiając według wybranych preferencji o tym fakcie Powierzającego.

Karmienie dostarczoną karmą wg dyspozycji Powierzającego lub lekarza weterynarii wraz ze stałym dostępem do wody pitnej.

Przekazywanie Powierzającemu okresowych informacji o pozostawionym zwierzęciu – zgodnie z obopólnymi ustaleniami oraz informowania według wybranych opcji o sytuacjach nieprzewidzianych.

Możliwość ustalenia dodatkowych usług: transportowych, zabiegów pielęgnacyjnych.

§ 4. Godziny pracy Hotelu

Hotel dla Powierzających otwarty jest codziennie w godzinach od 10:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku,
od 10:00 do 13:00 w soboty
i od 8:00 do 10:00 w niedziele.

Wejście na teren hotelu jest możliwe wyłącznie w asyście opiekuna Hotelu i zgodnie z jego wskazówkami bezpieczeństwa.

Każde przyjęcie, wydanie zwierzęcia i odwiedziny hotelu odbywają się po uprzednim kontakcie telefonicznym.

Wszelki serwis z wydawaniem lub przyjmowaniem zwierzęcia w godzinach nocnych, między godz. 22.00 a 06.00 rano jest dodatkowo płatny.

§ 5. Warunki przyjęcia zwierzęcia do Hotelu

1. Przejęcie opieki przez Hotel odbywa się na podstawie KARTY ZGŁOSZENIOWEJ DO HOTELU, wypełnianej najpóźniej w dniu pozostawienia zwierzęcia w hotelu.

2. Warunkiem przyjęcia psa jest punktualne przybycie zgodne z wcześniejszymi ustaleniami.

3. Pobyt zwierzęcia liczony jest za dobę, a rozpoczyna się ona w momencie przyjęcia zwierzęcia i trwa 24 godziny,
po tym czasie rozpoczyna się kolejna doba hotelowa.

4. Powierzający zobowiązuje się udzielić wszystkich, prawdziwych informacji o zwierzęciu,
które przekazuje pod opiekę Hotelu, w szczególności do:

a) poinformowania Hotelu o aktualnym stanie zdrowia przekazywanego zwierzęcia,
b) poinformowania Hotelu o charakterze przekazywanego zwierzęcia,
co pozwoli na ograniczenie / uniknięcie ewentualnych konfliktów z ludźmi i innymi zwierzętami,
c) przekazania Hotelowi wskazówek, które Powierzający uzna za istotne,
zwierzę powierzone pod opiekę Hotelu musi posiadać aktualne szczepienie przeciwko wściekliźnie,
być odrobaczone oraz zabezpieczone przeciwko pchłom i kleszczom,
co jest potwierdzone dostarczoną książeczką zdrowia zwierzęcia, bądź innym dokumentem.

Powierzone Hotelowi psy muszą posiadać aktualne szczepienia przeciwko chorobom zakaźnym takim jak:
nosówka,
parwowiroza,
choroba Rubartha,
wirus parainfluenzy,
adenowirus,
leptospiroza
oraz dodatkowo były doszczepione donosową szczepionką na Bordatellę bronchisepticę wywołującą kaszel kenelowy,

5. Hotel nie odpowiada za choroby powstałe w wyniku braku szczepień lub nierzetelnej informacji o stanie zdrowia zwierzęcia.

6. Koszty opieki medycznej niezbędnej w razie nagłej choroby zwierzęcia pokrywa właściciel.

7. Ze względu na bezpieczeństwo i komfort innych zwierząt Hotel nie przyjmuje psów:

a) bez ważnej i aktualnej książeczki zdrowia psa,
b) bez wymaganych szczepień i zabezpieczeń przeciw pasożytom zewnętrznym i wewnętrznym,
c) wymagających hospitalizacji np. po zabiegach operacyjnych, w kondycji niebezpiecznej dla własnego życia i zdrowia zwierzęcia,
d) chorych (w tym zapchlonych) w sposób stwarzający groźbę zarażenia innych zwierząt,
e) suczek w rui oraz ciąży,

8. Hotel może odmówić przyjęcia zwierzęcia od Powierzającego bez podania przyczyny.

§ 6. Płatności i rezerwacja miejsca

1. Usługa świadczona przez Hotel jest zwolniona z podatku od towarów i usług (VAT) na podstawie art.113 ust.1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity Dz. U. 2004 nr 54 poz. 535 z późn. Zmianami).

2. Płatność za pobyt psa w Hotelu przyjmowana jest gotówką lub przelewem na konto zgodnie z aktualnym cennikiem hotelu.

3. Koszt pobytu ustalany jest na podstawie obowiązującego cennika i jest płatne z góry - w momencie przywiezienia psa do hotelu - a ostateczne rozliczenie kosztów za pobyt zwierzęcia następuje w dniu jego odbioru z Hotelu i mogą to być koszty transportu i wizyt u lekarza weterynarii lub dokonanych zniszczeń czy uszkodzeń ciała opiekunów w Hotelu lub innych zwierząt.

4. Pierwszeństwo przyjęcia do Hotelu mają zwierzęta, których planowany pobyt w określonym terminie został wcześniej opłacony i odnotowany w kalendarzu rezerwacji.

5. Wymagana jest wpłata zadatku w wysokości 25% za cały planowany pobyt psa w Hotelu.

6. W przypadku rezygnacji z rezerwacji:

a) zadatek podlega zwrotowi w pełnej kwocie, jeśli rezygnacja nastąpiła co najmniej 14 dni przed zarezerwowaną datą rozpoczęcia pobytu,
b) zadatek nie podlega zwrotowi, gdy rezygnacja nastąpi 13 dni (lub mniej) przed zarezerwowaną datą rozpoczęcia pobytu.

8. W przypadku niewypełnienia przez Powierzającego obowiązku wynikającego z § 5 pkt 4 i 5 Hotel ma prawo anulować rezerwację, a dokonana przedpłata przepada na rzecz Hotelu.

§ 7. Przedłużenie/skrócenie pobytu psa w Hotelu

1. Powierzający może przedłużyć pobyt zwierzęcia w Hotelu tylko i wyłącznie za zgodą Hotelu i uzgodnienia wysokości opłaty za dodatkowe dni pobytu. Jeżeli powierzający przedłuży pobyt zwierzęcia, bez zgody Hotelu koszt doby wzrasta o 100% a w przypadku, gdy Hotel będzie zmuszony odwołać rezerwację innego zwierzęcia osoba nie odbierająca swojego zwierzęcia w terminie jest zobowiązana do pokrycia strat Hotelu.
2. Powierzający lub osoba przez nią reprezentowana może odebrać psa przed upływem ustalonego terminu zakończenia pobytu po uprzednim kontakcie z Hotelem, jednak w przypadku skrócenia terminu pobytu psa w Hotelu ustalona należność za pobyt nie podlega pomniejszeniu.

§ 8. Odbiór zwierzęcia

1. Powierzający jest zobowiązany do:

a) odebrania zwierzęcia z Hotelu w uzgodnionym terminie,
b) uregulowania płatności należnych Hotelowi.

2. W przypadku, gdy Powierzający osobiście lub poprzez wyznaczoną osobę nie odbierze zwierzęcia z Hotelu w umówionym terminie i:
a) będzie zalegał z opłatą za pobyt psa w Hotelu,
b) nie skontaktuje się z Hotelem w terminie 3 dni od upływu zakontraktowanego terminu końca pobytu w celu wyjaśnienia sytuacji,
c) nie będzie przyjmował rozmów telefonicznych od Hotelu pod numerem telefonu, który podał przy rezerwacji miejsca w Hotelu,
d) lub poda fałszywe bądź nieaktualne dane, uniemożliwiające kontakt ze sobą w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji, równoznaczne jest z porzuceniem zwierzęcia przez właściciela i prawne konsekwencje tego zdarzenia będą rozpatrywane na mocy Ustawy o Ochronie Praw Zwierząt z 21.08.1997 roku, która definiuje porzucenie zwierzęcia jako znęcanie się nad nim (art. 6 ust. 1 i ust. 2 pkt. 11) i nakłada na właściciela karę w postaci pozbawienia lub ograniczenia wolności albo grzywny (art. 35 ust. 1), i dalsze losy zwierzęcia reguluje art. 38 przywoływanej ustawy. Stwierdzenie faktu porzucenia psa, uprawnia Hotel do przekazania porzuconego psa osobom trzecim i wystąpienia wobec właściciela na drogę sądową.

§ 9. Pozostałe zobowiązania

1. Powierzający pozostawiając psa w Hotelu jest świadomy i rozumie, że:
a) psy podczas wspólnych zabaw mogą robić to na tyle intensywnie, że w ich trakcie może dojść do przypadkowych urazów przez co właściciel nie będzie wnosić roszczeń i pretensji z tym związanych, a hotel otoczy psa opieką weterynaryjną,
b) przedmioty przywiezione wraz ze zwierzęciem (w szczególności zabawki), pomimo wszelkich starań dołożonych ze strony Hotelu mogą ulec zniszczeniu lub zagubieniu, z czego właściciel nie będzie wnosić roszczeń i pretensji,
c) przedmioty pozostawione w Hotelu przez Powierzającego będą przechowywane przez Hotel przez okres 1 miesiąca.

2. Powierzający przyjmuje także odpowiedzialność - również finansową za krzywdy wyrządzone przez jego zwierzę innym zwierzętom lub ludziom.

3. W sytuacji śmiertelnego zejścia zwierzęcia w czasie jego pobytu w Hotelu, zwłoki psa zostaną przekazane do Kliniki Weterynaryjnej celem wykonania sekcji zwłok ustalających przyczynę śmierci zwierzęcia. Jej koszty ponosi Powierzający psa. W przypadku ujawnienia przyczyny leżącej po stronie Hotelu, wszystkie koszty przechodzą na Hotel. Powierzający jest zobowiązany do stosowania się do zapisów niniejszego regulaminu. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.

Zgody i oświadczenia

Powierzający wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883 wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do realizacji czynności, związanych z usługami, które zamówił w Hotelu.
Powierzający wyraża zgodę na nieodpłatną publikację wizerunku psa w serwisach: www.hoteldlapsowszereton.prv.pl , https://www.facebook.com/szereton.hotel.dla.psow.pszczyna

Zasady ochrony i przetwarzania danych osobowych osób fizycznych

Administratorem danych osobowych osób fizycznych współpracujących z Hotelem jest Hotel dla psów SZERETON z siedzibą w Łące przy ulicy Jeziornej 30, numer NIP:6381575774.

W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych należy kontaktować się z administratorem za pośrednictwem poczty elektronicznej: szereton@wp.pl.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, administrator przetwarza dane w celu:
- zawarcia i wykonania umów łączących Powierzającego z Hotelem ponieważ przetwarzanie jest niezbędne do realizacji umów ( art. 6 ust. 1 lit b RODO), - spełnienia ciążących na Hotelu obowiązkach prawnych wynikających z prawa Unii lub prawa polskiego (np. wobec Urzędów Skarbowych) ponieważ przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia wymogów prawnych (art. 6 ust.1 lit c RODO), - badania satysfakcji ze współpracy z Hotelem dla psów SZERETON oraz satysfakcji z wykonanych usług lub umów ponieważ przetwarzanie danych jest niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Hotelu, którym jest ocena jakości usług/umów, (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, związanymi z zawartą z Powierzającym umową lub z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych ponieważ przetwarzanie danych jest niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Hotelu, którym jest możliwość ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. F RODO),
- zapewnienie obsługi usług płatniczych

Odbiorcami danych osobowych Powierzającego mogą być następujące kategorie podmiotów:
- upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa (zwłaszcza Urząd Skarbowy Sąd i organy państwowe)
- nabywcy wierzytelności,
- biura informacji gospodarczej,
- świadczące usługi: • z zakresu doręczenia korespondencji i przesyłek, • informatyczne i nowych technologii • płatnicze • księgowo-finansowe, • prawne i windykacyjne • obsługi telefonicznej lub elektronicznej, • firmy z którymi Hotel współpracuje, łącząc oferowane usługi i produkty.

Powierzający ma prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych ich sprostowania (poprawiania, uzupełniania), ograniczania ich przetwarzania lub usunięcia,
- do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w dowolnym momencie bez względu na przyczynę,
- do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza RODO.

Administrator będzie przechowywał dane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu wykonanej umowy/usługi lub roszczeń związanych z przetwarzaniem danych osobowych albo do momentu wniesienia sprzeciwu.

Jeżeli Powierzający nie wniesie sprzeciwu na piśmie to korzystając z usług świadczonych przez Hotel dla psów SZERETON wyraża zgodę na nieodpłatne publikowanie wizerunku zwierzęcia w celach informacyjno – promocyjnych.





            

Przyjmowanie rezerwacji
jak i przyjazd oraz odbiór piesków z hotelu:

od poniedziałku do piątku w godz.: 10.00 - 17.00
sobota 10:00 - 13:00,
niedziela 8:00-10:00



Cennik

Kojec 9m2 z ocieplaną budą 50 zł/doba
klatka kennelowa w pomieszczeniu w okresie zimowym 70zł/doba
Miesięczny pobyt psa w hotelu 750zł
Indywidualne lekcje z zakresu posłuszeństwa 50 zł / 60 min.

W cenę wliczone jest:


- opieka 24 godziny na dobę
- różnorodny program dnia (spacery, zabawy)
- parówki
- dowóz w razie potrzeby do współpracującego z nami weterynarza - przychodnia "ZWIERZAKI"

Po wcześniejszym uzgodnieniu
za dodatkową opłata wykonywane są usługi:


- rozczesywanie 50zł
- kąpiel 70zł
- dowóz zwierzęcia do i z hotelu (3zł za 1km)
- zajęcia z zakresu posłuszeństwa 50zł/60min

Ceny w naszym hotelu uzależnione są od:


- długości pobytu
- ilości pozostawionych psów
- częstotliwości pobytu w naszym hotelu
- kolejności rezerwacji



Mile widziane:


- kość wiązana
- własne legowisko
- własna karma

wróć